Pierwsze zadanie w ramach projektu „Polak ma essę!” już za nami. Uczniowie klasy 5a na lekcjach języka polskiego poznawali lekturę „Chłopcy z Placu Broni” Ferenca Molnara. Przy tej okazji, na szkolnym chodniku, narysowali schematy Placu Broni. Kolejnym zadaniem było uwspółcześnienie książki - uczniowie nadali bohaterom pseudonimy, grupy zyskały nowe nazwy i zmienił się też cel walki. Zabawy było co niemiara, a przed nami kolejne zadania projektu.
Uczniowie klasy 5a wykonali kolejne zadanie w ramach projektu. Tym razem stworzyli piękne ortoobrazki, pokazując, że nauka ortografii może być przyjemna.
Tym razem uczniowie spróbowali nazwać to, co już nazwane. Po raz kolejny dowiedli, że nie brak im pomysłów.
Kolejne zadanie za nami - black poem, czyli wiersze z odzysku. Z istniejących już tekstów uczniowie wyłonili słowa, frazy, tworząc własne arcydzieła.
Czy w stajni Augiasza są konie trojańskie? Uczniowie klasy 5a zakończyli przygodę z mitami, rysując rebusy dotyczące frazeologizmów pochodzących z mitologii.