dziennik elektroniczny2

A- A A+

Spis treści

 

 


 

 

 

 


Pierwsze zadanie w ramach projektu „Polak ma essę!”  już za nami. Uczniowie klasy 5a na lekcjach języka polskiego poznawali lekturę „Chłopcy z Placu Broni” Ferenca Molnara. Przy tej okazji, na szkolnym chodniku, narysowali schematy Placu Broni. Kolejnym zadaniem było uwspółcześnienie książki -  uczniowie nadali bohaterom pseudonimy, grupy zyskały nowe nazwy i zmienił się też cel walki. Zabawy było co niemiara, a przed nami kolejne zadania projektu.

 

Galeria zdjęć


Uczniowie klasy 5a wykonali kolejne zadanie w ramach projektu. Tym razem stworzyli piękne ortoobrazki, pokazując, że nauka ortografii może być przyjemna.

 

Galeria zdjęć

 


Tym razem uczniowie spróbowali nazwać to, co już nazwane. Po raz kolejny dowiedli, że nie brak im pomysłów.

Galeria zdjęć


 

Kolejne zadanie za nami - black poem, czyli wiersze z odzysku. Z istniejących już tekstów uczniowie wyłonili słowa, frazy, tworząc własne arcydzieła.

Galeria zdjęć

 


Czy w stajni Augiasza są konie trojańskie? Uczniowie klasy 5a zakończyli przygodę z mitami, rysując rebusy dotyczące frazeologizmów pochodzących z mitologii. 

Galeria zdjęć

 
 
Klasa 5a zabawę z archaizmami ma za sobą. Spróbujcie odgadnąć, co kiedyś oznaczały te polskie wyrazy.
 
 

Ostatnie zadanie za nami - legendy na propsie, czyli jak to w końcu było z tymi  poznańskimi koziołkami.
 

 
 
Uczniowie klasy 5a wykonali wszystkie zadania projektu "Polak ma essę!" dzięki czemu Nasza szkoła otrzymała Certyfikat.
 
 
 

 
 
 
Początek strony