dziennik elektroniczny2

A- A A+

W zeszłym tygodniu odbyła się wycieczka do Warszawy na która wybrały się drugie oraz trzecie. Nasza przygoda zaczeła sie o 5:50 wszyscy zaspani,ale gotowi na przygodę pełni wigoru wsiedliśmy do autokaru. Po długiej wyczerpującej drodze dotarlismy na miejsce gdzie zawitaliśmy do Centrum Kopernika.Mieliśmy tam wolną rękę na zwiedzanie.Każdy poszedł w swoją strone,co okazało super pomysłem, ponieważ każdego interesowało coś innego każdy mógł skupić się na tym co przyciągneło jego uwage.Po udanym zwiedzaniu udaliśmy sie na Stare Miasto, gdzie przemiły przewodnik opowiadał nam ciekawe historie zarówno o samym mieście jak iKościołach,Ratuszu i innych ciekawych miejscach w stolicy..Podzielił się także z nami innymi ciekawostkami np. dowiedzielismy sie gdzie była kręcona głowna scena do filmu "Miasto 44". Następnie udaliśmy się na Złotych Tarasów. Po wyczerpującym grafiku dnia udaliśmy się do hotelu na obiadokolację.Po posiłku wszyscy udali sie do pokojów i natychmiast zasneli.O poranku wstalismy na śniadanie spakowaliśmy torby i wyruszyliśmy na dalsze zwiedzanie Warszawy. Pierwszym punktem był Stadion Narodow,y na którym mielismy możliwość wejścia i poczucia się jak prawdziwi kibice POLSKI. Po udanej wycieczce wyruszylismy do ostatniego punktu naszej wycieczki czyli do restauracji na obiadek. Kiedy wszyscy byli już najedzeni nastał najsmutniejszy elemet wycieczki POWRÓT. Ze łzami w oczach.Wsiedlismy do autokaru i pożegnaliśmy się z Warszawą. Wycieczka zdaniem większości uczniów odbyła się jak najbardziej pomyślnie jedynym minusem, który słychac było niejednokrotnie to czemu tak krótko